Monday, March 5, 2012

Takde cinta tanpa air mata kn? -..-



Hye :) sihatkah? lama gegiler lah tk update blog kn? sgt busy dgn assgmnt :D kehidupan sbg student, tk lari dr semua tu kn? Hm, okay jom teruskn dgn tajuk ieyra malam ni. Betol ke tkde cinta tanpa air mata? maksudnya semua org yg penah bcinta, pernah mngis lah? ye tk ye jugak kn? apatah lagi bila kita jelous, pakwe kita tk reti nk pujuk. makin sakat kta pulak. heh -..- tapi adat lah. mmg ieyra suka lah dgn lagu lestari - cinta itu ketawa dan air mata. heh, penuh makna lah syg! kena satu2 atas kepala. kalau lah si dia dgr kn? aku jelous bukan sbb ape, tp sbb aku nk die thu yunk aku takut khilangan die. tknak dah :( tapi kalau die fikir aku nak kong2 die tak tahu lah kn? Itu hak die. tapi entah lah. jelous tu mmg tk boleh buang lah dlm percintaan ni. mesti ade je perasaan tu. heh. tolong lah ieyra. bukak mata! kalau die jodoh kau, tk kemana nye die tu! :( Entah lah stress bila fikit. Watlek watpeace kn? hewhew :D sabar je lah. demi kamu syg! haih! geram betul aku. tapi salah aku kot. suka sgt nk fikir bukan bukan. ya Allah! bukan ape. takut je. takut kehilangan die. adehh! hope die faham and dapat bertahan dgn pangai aku. begitu jugak dgn aku, faham and boleh tahan dgn die. amiinnn :')

No comments:

Post a Comment